Król Potworów jest jeden!

Parę dni temu do sieci trafił nowy plakat  prezentujący Króla potworów w pełnej krasie, równocześnie twórcy obiecali, że już następnego dnia pokażą drugi trailer, który będzie zwierał sceny, na które fani czekali od dawna. Jak powiedzieli tak się stało, następnego dnia pojawił się nowy zwiastun,  gdy go obejrzałem o mało nie spadłem z krzesła.

Już sam początek trailera jasno pokazuje, że dojdzie prawdziwego starcia tytanów, które zadecyduje o przyszłości ludzkości. Oprócz scen znanych z poprzedniego zwiastuna, pojawiło się wiele nowych przedstawiających wszystkie potwory w pełnej krasie. Jako fan japońskich filmów o Godzilli, jestem pod wielkim wrażeniem tego, jak twórcy zaprojektowali potwory zachowując przy tym ducha oryginałów. Sceny, które przedstawiają ataki potworów wyglądają niesamowicie. Szczególnie te z udziałem King Ghidory, gdy ukazuje się na niebie w blasku oślepiającego złotego światła oraz podczas ostatniej sceny gdy szarżuje na Godzillę. Warto nadmienić, że Mothra wygląda jak połączenie motyla z modliszką, które nadaje jej drapieżny wygląd w odróżnieniu od oryginału w którym wyglądem przypominała puchatą ćmę.

Tak jak mówił reżyser podczas San Diego Comic-Con, że w filmie ujrzymy jeszcze kilka potworów, co potwierdza ten trailer w scenach gdy spod ziemi wyłaniają się olbrzymie odnóża. Zwiastun utwierdził mnie w przekonaniu, że na ten film naprawdę warto czekać.

Niespodziewanie, bo wczoraj, do sieci trafiły trzy nowe plakaty prezentujące: King Ghidore, Rodana oraz Mothrę. Są to chyba jedne z najlepszych i epickich plakatów filmowych wielkich potworów, najbardziej okazale prezentuje się bez dwóch zdań King Ghidora. Mam nadzieję, że po premierze filmu zwita on na moją ścianę.

Dodaj komentarz